(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

סופ"ש ארוך בניו יורק

הטיסה נקנתה עבור כנס שבוטל בגלל המלחמה. חסרי חשק וכוח נסענו וניסינו לעשות מהלימון לימונדה. סופ"ש ארוך (שלושה ימים) בניו יורק.

תאריך הטיולNovember 2023
משך הטיול3 ימים
עונה מומלצתתמיד :)

תוכן עניינים

4.11

הגענו ל JFK אחרי טיסת לילה מקליפורניה, היה לנו מסע ארוך עד האיירבינבי בברוקלין. שמנו את המזוודה ולקחנו טרולי למרכז מנהטן. הסתובבנו לנו, אכלנו בייגל עם גבינה טבעונית, ומאפינס אוכמניות ועוגיה שווה מ-levina. הסתובבנו ברחובות עד הסנטרל פארק. נהנינו מהשלכת המרהיבה וממזג האויק הקריר בפארק. משם המשכנו לפארק Bryant שהקים לכבוד החורף עשרות דוכני אומנות, אוכל, ומתנות חורף. הסתובבנו ואכלנו פיקלס בטעמים. משם הלכנו להסתובב באיזור טיימסקוור ולספוג אויירת תיירות ניו יורקרית קלאסית. לקראת 18:30 נכנסנו כבר להופעה של gims שנדב קנה לנו מראש - אנחנו וכל הצרפתים. מופעי החימום היו מביכים ברמות אבל גימס היה מושלם כצפוי.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

5.11

מנו, אכלנו טאקו מקסיקני טרי על המקום ועודדנו את האצנים הראשונים במרתון ניו יורק. לקחנו מטרו קצת צפונה מאיתנו בברוקלין לשכונת cobble hill, נהנו מאוירת המרתון גם שם והתקדמנו לאיזור ה dumbo, לשוק אומנים ולאוירה עם מנהטן ברקע. לקחנו משם מעבורת עד לצפון ווילמסברג, שם גם נהנינו משוק אומנים, מאוירה היפסטרית וממסיבת רחוב ספונטנית שהייתה בעקבות הרחובות החסומים של המרתון. לקראת השקיעה המוקדמת חצינו את גשר ווילמסברג לכיוון מנהטן, כך שזכינו לצפות בשקיעה מגבוהה. אחרי זה לקחנו מטרו לשכונת פארק סלופ לאכול ראמן טבעוני במסעדה האותנטית tenichi ramen. אחר כך כבר חתכנו לדירה.

6.11

קמנו מוקדם ונסענו עם המזוודה למנהטן התחתית לאכסן אותה שם. הלכנו למאפייה מומלצת וזללנו דונאטס קרואסון ממולא באיזה קרם וקפה. אחרי זה היינו בסיור מעניין בסוהו, ליטל איטלי וציינה טאון. המשכנו לארוחת צהריים עם שני חברה מהטיול - אוסטרלית והודי שעובד באינטל. אכלנו במקום אותנטי של דאפלינס. אחרי זה הלכנו ברגל דרך רחב הודסון לכיוון שכונת צ'לסי. עברנו ב-pier 57 ובאי הקטן עם הנוף לניו ג'רזי. המשכנו לצ'לסי מרקט (חמוד) ואז צפונה על שדרת הייליין - קו רכבת עילית בעיר שכבר לא בשימוש, והסבו אותו לטיילת מהממת שמשקיפה לבניינים ומשרדים בגובה העיניים. התחיל להחשיך, חזרנו דרומה דרך השדרה השביעית והשמינית ודרך גריניץ' ווילג'. אכלנו פיצות בדולר, אספנו את הציוד שלנו ונסענו חזרה ל- JFK.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

תגובות


התגובה שלך

יש לך מה להוסיף? רוצה לשאול את הכותב/ת שאלה? פשוט לזרוק מילה טובה?

בקשה קטנה - אין לבקש ייעוץ באופן פרטי, נסו לשאול שאלות כאן וכך המידע יהיה זמין לכולם
אנונימי ( להתחברות )